Pages

Saturday, December 25, 2010

Avail

Assalamualaikum..sekali lagi kita berjumpa.Entry ini merupakan rentetan entry sebelumnya.Aku ingatkan nak tulis tajuk 'lelaki dan tuala wanita'..tapi ada masalah skit ngan tajuk tuu..
'ini dia'
korang jangan rentap kononnya gagah kalau nak buka..kat situ ada tulis 'open'

Ok..tuala wanita yang aku sarankan ialah tuala wanita keluaran 'avail'..

Apa kebaikannya?

Sebagaimana yang kita tahu,tuala wanita biasa mendatangkan kesan sampingan.Tuala wanita 'avail' insyaAllah dapat menyelesaikan masalah wanita.Ini ikhtiar kita,seterusnya kepada Allah kita berdoa.'Benda' keluaran Avail ini mengandungi 17 herba yang boleh merawat penyakit wanita dan lain-lain.
'x caya?'
Lain-lain?

Tu yang aku nak cakap..bukan untuk wanita sahaja lelaki pun boleh.Ia merawat penyakit Buasir,kencing manis,selsema,kudis..bengkak akibat hantukan.

Budak lelaki main bola kan..ha!takkan korang tak pernah bengkak kaki ke,terseliuh ke,terhantuk ke..masa nie lah korang dapat guna benda nie.Ia juga dapat merawat penyakit dalaman wanita seperti senggugut,sakit sendi dan banyak lagi.

Camne nak guna?
'Tampal'
Senang je..just renjiskan air sikit kat bahagian kapas dan tampalkan kat bahagian yang korang nak tampal..Kenapa kita renjiskan sedikit air?ooo..untuk menaikkan lagi kesan herba tuu..sambil tuu selawatlah banyak-banyak.Satu lagi,harap korang jangan tampal terbalik sudah..

Aku cuma nak tolong orang yang dalam kesusahan.Bahaya sangat tuala wanita zaman sekarang..kononnya nak pantas,ekspress sampai tak dapat nak nilai baik buruknya.Kalau boleh InsyaAllah aku akan jadi pengedar barang nie..

                                          
~Islam Is the Way of Life~

0 comments:

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...