Pages

Friday, December 3, 2010

Man

 Tengah syok tengok citer tetiba je mak aku bukak mulut...

'Tutup laptop semua,mak nak bagi kerja',si mak berbicara.

'Wei,mak suruh tutup ahh',ujar adik aku,Man.Sekali  aku pandang muka adik aku tu,ada ke patut dia pandang muka aku sambil buat mimik muka macam orang nak menangis.Dah sah dia ejek aku..Aku apalagi, tolaklah dia sampai jatuh dari atas katil dan  aku terus lariii..hahaha

'mana satu man??'
Mak ooi,dia kejar akulah..Memang sah kes tak puas hati lah nie..Maka terjadilah adegan kejar mengejar..

Mentang-mentanglah dia tak dapat nak pukul aku,ada ke patut die maen kotor..kurang inchi punya adik..dia tolak aku,bukan sekali tapi dua kali pulak tuu.Nasib baik tak jatuh tergolek atas tangga tapi aku rasa sakitlah pulak..sekali aku pandang kaki aku,aku nampak darah.

Ikutkan hati,nak je aku sepak adik aku tuu.Tapi hati budiku menegah..

Man,man kalaulah kau tuu semut,nak je aku jentik-jentik..nasib baik kau tu adik aku..

0 comments:

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...