Pages

Monday, December 27, 2010

Aff Suzuki Cup 2010


'main-main jugak tapi ingat solat jangan lupa'

Tahniah buat pasukan negara..whoa..3-0 beb buat rumah aku bergegar dengan sorakan budak laki-laki.Psss..ayah pun sama naik.Nasib baik mak tak balik lagi dari perak..Kasi gempak!

'terbaek punya'

'kemas bai'

'ko tak de pun boleh jalanlah'

Kenapa mengkritik tidak menyokong?Sebaik sahaja 'Meri' masuk terus abang aku kata..'Hah! sekgi yea main sekor tuu.Dohlah main bolok,gelecek dok pandai.baham orang sokmo'..uish,macam 'coach'lah pulak die nie.Tengok tuu anak pak cik Talaha,power giler yea gelecek,kalu yea tak dok menganga je si Safee tuu tunggu bola.Bijak ahh awak-awak Malaysia main..Aku tabik..

'semua tentang bola'

Khairul Fahmi,thumbs up bro..tangkapan cukup kemas beri tekanan Indon.'Camne nie puas aku rembak,dok masuk-masuk sedap pulak yea tangkap selambe jea',munkin itulah kata-kata daripada Gongzales dan Arief..hahaha.Nasib baik Bambang masuk lambat,kalu dok terbambang kita dengan rembatan die.Fahmi ko boleh jadi contoh terbaek punye,sujud syukur atas kemenangan.

'aku kecewa'

Bangga aku ngan pemain pertahanan.Koranglah kekuatan pasukan,teruskan dan terus maju..Kami sokong dari belakang,ea kritik ada jugak..

'pertahanan'
Bangang betullah,apa yang tak kena ngan penonton.Duduk diam sudah lee,kasi laser pulak..nak main tuu biarlah elok-elok.Aku takut kita pulak yang kena kat Indon nanti.Agaknya apa yangg terjadi esok yea..Aku agak buruh-buruh indon tak datang kerja lah.Buat mogok.Orang gaji pulak tak nak buat sarapan pagi besok..hahaaha





2 comments:

sufi said...[Reply to comment]

Haha..pecah rumah kl ayah naik sama.Woha!
Aku nak tengok xleh coz tv dah rosak.huhuhu

aku said...[Reply to comment]

Same-sama kita sokong Malaysia..gayang indonesia,gayang jangan tak gayang..mek yam bergoyang.

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...