Pages

Wednesday, December 8, 2010

Sayang ku Padamu

Blurr..kau sayang siapa blurr?
Aku sayang semua..yang baik-baik laa..
Ehem..Masuk bab sayang-sayang nie,aku dah rasa lain dah..
*********
Mereka yang ku sayang selepas Allah dan Rasul Nya.
Aku sayangkan diri aku sendiri yang kadang kala tewas dek nafsu yang sering kali menguji keimananku.Sesungguhnya aku takut akan azab api neraka yang menjulang-julang tinggi yang telah dijanjikan untuk orang yang mengingkari perintah dan suruhan Ilahi.
'iluvislam'

Aku sayangkan ibu bapaku..merekalah yang mendidikku dari kecil sehinggalah aku besar cam sekarang..Kalau terkenangkan ibubapaku,aku takut mengecewakan mereka..merekalah semangat aku..dan aku tak boleh bayangkan andai mereka dijemput Ilahi.Pernah aku berdoa agar biarlah aku pergi dahulu sebelum mereka..aku takut kehilangan mereka.Tapi kalau aku pergi dulu mereka pulak yang kecewa yea..satu lagi,'iluvmyfamily'.

Aku sayang akan guru-guruku,ustaz-ustazahku..tak kiralah yang mengajar aku kat sekolah ke,yang ajar aku maen wau ke,nasyid ke ataupun yang ajar aku berenang..whoa.Aku jugak sayangkan awek yang pernah kena tipu olehku..'aweks,akulah  Khairul Fahmi yang kacau kau dengan menyalahgunakan sms tuu,hahaha'Nama yang aku gunakan masa tu hanya tipu belaka.

'I love everybody who love me unless' orang giler yang pernah kejar aku.Aku sayang agamaku,aku sayang akan keimananku walaupun hanya secebis dalam diriku.Aku takut imanku semakin tipis dek kerana godaan dunia akhir zaman.

'Blurr,kau tak sayang ke kat 'live partner' kau?'Itu aku tak boleh citer..hahaha (killer punya soalan).

Aku jugak sayangkan orang yang pernah berkawan ngan aku dari kecil hingga sekarang..tak kiralah korang geng motor ke,geng musolla ke,geng masa aku jahil dulu ke yang ajak aku mandi sungai sama-sama..suka hatilah bro.

Kalau ada yang kata aku sayang ini dan ini,tipu belaka sebab diorang mana tahu dalam diri aku nie betul ke tak aku sayangkan ini dan ini.Hanya Allah yang mengetahui segala-galanya.


1 comments:

sufi said...[Reply to comment]

Geng mandi sungai kira jahil jgk? Berenang kan salah satu sunnah...

Ustaz tertentu je kan ko sayang.hehehe

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...