Pages

Monday, December 6, 2010

IQ ONE

ISLAM QURAN ONE NATION EXCELLENT..Sebuah badan pertubuhan industri nasyid baharu yang melancarkan album pertama mereka  yang berjudul Jangan Lupa Tuhan.Kumpulan ini sebelum ini diberi nama Ikwan diketuai oleh seorang siswa yang kini sedang melanjutkan pelajaran di luar negara.Bekas pelajar Sekolah Agama Marang ini berganding bahu bersama-sama beberapa orang lagi ahli kumpulan mereka mendirikan sebuah kumpulan nasyid yang kini telah tercalon dalam anugerah nasyid popular ABPBH2010..sama-samalah kita menyokong industri nasyid tanah air ini.
'album pertama'

'bersama Nazrey bekas 'leader' Raihan'
'pelancaran album pertama'
Sibuklah pulak aku nie pasal kumpulan nasyid orang lain.Bukan apa sebagai peminat kumpulan ini,rasanya tak apa untuk aku promote kumpulan diaorang.Seterusnya semoga maju sokmo dalam mencapai kesuksesan yang tersendiri..woha

'team medical dragon'
       
'Ustaz Alim dan Ustaz Solah'

'Asada'
Bukan nak timbulkan kontroversi just nak tanya,Iq ONE vs Team Medical Dragon..hahaha.munkin pada mata aku je kot.Ketua kumpulan Iq ONE dan watak Asada..ada iras muka yang sama tak?

Ok,semoga IQ ONE berjaya meraih kejayaan dalam menyebarkan dakwah.

3 comments:

sufi said...[Reply to comment]

bagus betul anak murid ni. Promoter bagi ustz kesayangan ye pulak.hehehe

aku said...[Reply to comment]

tunggu entri aku yang akan datang..

sufi said...[Reply to comment]

xsabar nak tunggu...Kalau ustz jawab ok jgk kan ^_*

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...