Pages

Monday, December 27, 2010

Aku The Killer

Apa aku dah buat nie.Aku dah bunuh die.Kasihan!Hidup tak lama,ajal kat tangan orang pulak tuu tapi aku tak bakar die macam orang buat kat Sosilawati.

Memang kitaorang yang buat kerja tu ramai-ramai tapi bab bunuh membunuh tu kerja aku.Mula-mula mangsa dipitamkan guna 'chloroform'.Kerja nie tak lah sampai bab rogol-merogol.

Aku siat kulit die,gunting dari atas 'straight' ke bawah dalam satu 'line'.Ohh ada dua lapisan..nie baru baju..hahaha.Aku gunting satu lapisan lagi,maka terserlah organ-organ ciptaan tuhan.

Fuyoo!Apa tuu..aku cucuk paru-paru sebelah kiri tapi masih hidup,sebelah kanan je yang berfungsi.Setelah aku puas,aku kasi orang lain merasa pulak..kenalah 'share',jarang dapat yang macam nie.Suka hati dioranglah nak buat apa..tuu die punya citer..tapi dalam hati tak puas hati sebab kena 'share' nasib baek aku yang rasmi..whoa

p/s:nie adalah kisah pembunuhan katak beramai-ramai dalam makmal biologi.Jangan fikir yang bukan-bukan sudah.

'Ingat die boleh lari,motor aku lagi power de'

'nak surprise kat aku konon'

'Lawak Kinggg'

'eh..macam katak..huahuahua'

1 comments:

sufi said...[Reply to comment]

Cak!...katak wat surprise macam ko la. hehehe

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...