Pages

Monday, December 20, 2010

Aargggg

Aku cuba 'insyaAllah'
Aku seakan-akan lemah tak berdaya,tubuhku tak dapat melawan.Mataku hanya dapat melihat di sekelilingku.Aku tak berdaya.Sungguh aku tak berdaya melawan serangannya yang datang bertubi-tubi tanpa diundang datang bagaikan musuh dalam selimut.Perasaanku bercelaru,ragu-ragu dan macam-macam lagi..Hatiku menjerit..aku nak keluar dari sini,dari kecelaruan ini.

Aku terdiam seribu bahasa,tak tahu apa nak dilakukan sambil tanganku melakar sesuatu..'You're Nothing,Useless''..Musuhku ini adalah diri aku sendiri..Aku bosan,malas,ragu-ragu..arrgggg.Aku bagaikan terperangkap dalam satu fantasi.Otakku ligat berfikir sekadar menghilangkan kecelaruan ini..Sekurang-kurangnya aku tak buat perkara terkutuk.

Aku mencari motivasi untuk memotivasikan diri aku yang tak bermotivasi ini..Tapi kenapa motivasi yang aku cari hilang di saat aku memerlukannya.Arggg

0 comments:

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...