Pages

Monday, March 26, 2012

Igauan SPM

Cikgu yang ajar aku kereta..ada tanya aku..'ambik berapa SPM'..sebelas..'yakin dapat 11 A'..takk..

Mulut aku masa tuu tak ada lesen betul..memang aku jawab 'takk' tapi dia balas balik 'insyaAllah'..

 
'betul tu'

Aku tersentak..Allahurabbi

Aku teringat bahawa sesungguhnya kata-kata itu doa..betapa 'confidence' nya aku aku jawab 'takk'..Aku tak terkata-kata..padahalkan Allah yang mengkehendaki segala sesuatu..kenapa 'takk'..nak lawan kekuasaan tuhan??

Memang aku menyesal la hari tuu sehingga satu hari aku terfikir-fikir benda tuu..sampai mimpi.Terima kasih cikgu..ingatkan saya.

~ucaplah InsyaAllah kerana itu lebih baik untuk mu~

2 comments:

Anonymous said...[Reply to comment]

nk cte sal bdk musolla..cptlaa..xsabar dh

aku said...[Reply to comment]

aku tak tahu nak tulis apa sebab naurah dah rembat semua cerita yang aku nak cerita..

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...