Pages

Wednesday, March 16, 2011

Siput+ Babi..

Satu bulan aku tak balik rumah..agak-agak camane dengan orang yang merantau yea..empat tahun baru boleh jumpa mak bapak..sepuluh tahun pun ada..tapi zaman sekarang yang 'oversea' pun ada yang balik sebulan sekali..duit mak bapak banyak..apa nak heran..

'siput baabi'

Yang buat aku bengang..nak bukak internet susah nak mampus.line lambat macam siput babi..broadband punya pasal..streamyx tak boleh guna..sapelah yang tak de kerja pi curi kabel..

Susah sangat ke nak cari rezeki halal..kenapa suka cari pasal,jadi sampah masyarakat..lau dah sampah tuu takpe gak..boleh aku bawak masuk dalam lori saampah..

Aku dah rasa menyampahlah cakap pasal sampah.Cukuplah..aku nak pi buang sampah..tadaaa

1 comments:

Anonymous said...[Reply to comment]

Nice blog check out my arcade site!

[url=http://blackpenguin.net]mario games[/url]

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...