Pages

Saturday, October 19, 2013

Mem'babi' Buta


Suatu hari tuu..nazlan tanya aku..

'Kau rasa kotor tak kalau aku cakap menatang 'babi',soal si dia.

'Tak pun,'aku jawab tak sempat nak fikir-fikir..'memang zaman sekarang nie ramai orang buat kerja mem'babi' buta..haha'.


'saya pemandu berhemah,,hehe'

'Tu lah zaman sekarang..cakap babi-babi pun tak rasa apa-apa.Masa aku masih budak-budak dulu..bila ada orang cakap 'babi' rasa kotor giler..tapi zaman sekarang kita dibiasakan..amat..dengan benda kotor cam tuu.Kalau cakap pun tak rasa apa-apa.Kalau makan pun entahlah rasa ke tak.

Hehe,,aku sengih..mana aku taw,,pi la tanya ejen halal..haha.

Orang cina cakap,orang melayu makan babi jugak.

Apasal pulak?..banyak benda cam tu dalam 'instant food'

Ye ke?..mana aku taw,tanya laa jakim and the geng..kah3.

'Memang nak kena la kau nie'

Apasal marah aku pulak,,marah laa babi..oppst khinzir..woha.

0 comments:

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...