Pages

Wednesday, April 25, 2012

Kalau tak nak boleh blah.

Baru-baru nie aku pergi kat program motivasi..bukan untuk aku tapi untuk budak darjah enam.Aku saja je menyibuk nak pi dengar jugak.Manalah tahu berguna buat aku yang tak bermotivasi nie.

Selama nie kalau buat program motivasi masa aku sekolah dulu akulah yang cepat-cepat nak blah..Kalau 'line clear' aku tak de pun kat program tuu..Kadang-kadang tidur kat asrama atau baca novel dalam kelas.

'Belajarlah untuk mendengar walaupun ia perit.'

Sekarang pergi pulak yea.Yelah adik aku merayu-rayu minta mak aku datang.Aku pulak pengiring mak aku..kalau tak sekarang,bila lagi aku nak iring mak aku pi mana-mana.Betul tak?

Rupa-rupanya yang bagi motivasi tuu lah yang datang kat sekolah aku dulu..ciss.Sini pun dia,sana pun dia.Bila fikir-fikir balik..kalau aku tak dengardan buat bodoh je..aku dah bazirkan masa aku kat sini..aku fikir dalam masa 2 jam tuu malaikat tulis apa dalam buku catatan..aku buat amal baik ke buruk?

Buruk!Buat benda sia-sia..kalau tak nak dengar baik kau blah jea..

Yelah-yelah..aku layanlah nie..

'Buat jahat tekad habis..buat baik apa cerita kawan.Kan dah kena..',kata satu suara dari hati.

1 comments:

sufi said...[Reply to comment]

mse ni baru mu teringat kat sekolah yea...lepas ni mu masuk koloh balik ar.hehehe

Haii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...